O străină...

Privesc același cer pe care îl privești și tu.
Admirăm aceeași stele... cu ce ești mai bun decât mine? Cu nimic!
Diferența e că eu mă simt liberă pentru că n-am sufletul încărcat cu răutate așa cum îl ai tu... Ține minte asta, te rog...
Revenim la cerul presărat cu mici luminițe care te fac să zâmbești când ești trist (cel puțin pe mine).
Poate că acum ar trebui să fiu în casă la căldură, dar am ales să scriu afară în această seară cu lanterna fiind singura lumină care îmi permite să văd clar literele. Nostim, nu? 
Mă uit la același cer la care te-ai uitat și tu în același moment. Ce gând minunat!
Când te mai uiți la cer, fie și din întâmplare te rog să te gândești la mine, un alt om din lumea asta mare pe care nu-l cunoști, dar care știe deja ce simți: ești frustrat, stresat, vesel, trist sau doar melancolic...
Să știi că eu mă gândesc de fiecare dată când privesc cerul la tine. Da, da! LA TINE! Pentru ca deși nu ne cunoaștem, ne știm foarte bine. Deși nu am schimbat nici două vorbe am vorbit destul. Nu ne-am înșelat, nu ne-am mințit, nu ne-am rănit... Doar am privit împreună cerul... Eu îți zâmbesc în acest moment, ține minte: zâmbește și tu întotdeauna!
Scuze, aș mai sta, dar mi-au înghețat mâinile, iar în curând o să-mi înghețe și cerneala din stilou :)
Voi intra în casă, dacă mai stai afară ai grijă de tine... pentru mine, o străină.
Te rog fă asta pentru mine... 
P.S.: O străină...
Data: 22.04.2017
Ora: 23:23

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Amintiri

Jurnalul unui suflet...

Un zâmbet face cât o mie de cuvinte!