Amintiri

***Locurile, oamenii și simplele obiecte ne oferă amintirile atât de dragi și mângâierile în momentele grele...
Întotdeauna o să ne aducem aminte de briza care ne-a ciufulit părul, de păsările ce zburau în voie făcând lucrul pentru care au fost create: trăind liber. O să ne amintim... poate un lac pe lângă care am trecut, o să ne amintim de valurile năbădăioase sau line care vor continua la nesfârșit să existe. Copacii bătrâni ce spun povești de mult apuse sunt mirifici în însuși vechimea lor, dar cei mai importanți sunt oamenii.
Oamenii pe care-i întâlnești fie doar și cu o privire sau cu un zâmbet. Eu îmi amintesc de o întâmplare când am mers într-o excursie și priveam pe geamul autocarului când am văzut într-o altă mașină o fată - poate de aceeași vârstă cu mine - căruia i-am zâmbit involuntar. Surprinzător mi-a întors zâmbetul cu sinceritate. În acel moment chiar dacă nu a durat mai mult de 10 secunde am simțit că o cunosc de mult timp, deși nu o mai văzusem niciodată. Atunci am știut că oamenii mi-i voi aminti mereu! Așadar oamenii din locurile pe care le frecventăm zilnic sau în care mergem o singură dată în viață contează mai mult decât ne imaginăm noi. Poate cineva își va aduce aminte de o fată cu părul scurt care scria cine știe ce într-o agendă stând pe pietrele de lângă lac. Eu îmi voi aduce aminte cu siguranță de oamenii care mi-au oferit o privire blândă pentru că datorită lor nu am uitat ce e bunătatea și mi-am dorit să fiu un om și mai bun. Îmi voi aduce aminte de unchiul care avea grijă de nepoțica sa blondă care-și dorea să spele scoicile pe care le-a găsit în cadă și de Tomiță nepoțelul care nu se mai sătura să arunce pietre în lac indiferent cât de grele erau. Asta e frumusețea călătoriilor: AMINTIRILE! Doar cu ele rămânem, toate celelalte trec...
Încearcă să ai amintiri memorabile, nu mediocre în locuri care te fac fericit și alături de oameni buni.
Privește doar frumusețea și nu defectele în tot ce vei întâlni. Ăsta e sfatul pe care un simplu om din decor - pe lângă care că ai trecut - poate să ți-l ofere. Amintirile sunt cele care rămân vii adânc în sufletul nostru.***
P.S.: Fetița blondă, Ștefania, mi-a dat și mie o scoică pe care am păstrat-o... odată cu amintirea.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Jurnalul unui suflet...

Un zâmbet face cât o mie de cuvinte!